mandag 24. desember 2018

Luke 24


Hei og riktig god jul til dere alle. Tenk i dag er det julaften. Dagen vi har telt ned til i 24 dager nå, er endelig kommet.

Først vil jeg få takke alle dere trofaste leserne våre. Det har hvert så kjekt å lese alle deres kommentarer nå i adventstiden. Og vi har gledet oss hver kveld til å trekke dagens vinner. Og i kveld skal vi trekke den siste vinneren. Men har du tid til å scrappe litt i romjulen, vil jeg minne dere på vår utfordring nå i Desember der dere kan lage ett tittelkort eller en pl-side med tema jul/vinter. Dere finner all informasjon her.

Men over til dagens innslag. Jeg har scrappet 2 sider i dag fra fjorårets julaften. Den første er av 2017-årets borddekking.


Jeg har brukt papirer fra Papirdesign. Serien Hjem til jul.
Laget en ramme i rødt rundt alle bilda/korta. 
Syns det fremhevet både bildene og det lyse papiret jeg ellers har brukt.

Jeg bruker vanligvis og avrunde hjørna på bilder/kort. Men denne gangen bestemte jeg meg for å beholde de helt rette. En utenfor komfortsona test på meg selv.


Pyntet enkelt med dotter og stickers fra Papirdesign.
Har også stemlet litt tekster på noen av kortene. Stempla er også fra Papirdesign.


Den neste siden min er av minstegutt, som på en effektiv og morsom måte, forklarte oss alle, at han ikke liker lukten av julemat. Jeg kan virkelig ikke skjønne det!
Men det ble noen morsomme bilder.


Her har jeg også brukt papirer fra Papirdesign. Fra årets kolleksjon: hjem til jul

Papirdesign har ogå en nydelig dies som lager sirkler og dotter og stjerner.
Jeg brukte de bitene som ble igjen av sirkler og dotter, og pyntet siden min med det.



Tittelkortet ble bare mitt i blinken og forteller alt.
BLÆH, printet jeg ut på vanlig papir og klipte til.
Resten av teksten har jeg printet ut på Dymo maskin

Pyntet til slutt med stickers og buttons fra Papirdesign
Buttonsen har blitt trykket flate i en tvinge, 
men det går godt an å kjøre de igjenom big shoten også.



 Da gjenstår det bare å ønske dere alle

GOD JUL

DT-Elisabeth




*

Norsk: I år kan du vinne premier hver dag, med å legge igjen en kommentar her i bloggen. Du har frem til kl 21.00 i kveld, før vi trekker en heldig vinner. Denne blir publisert i eget innlegg.

Svensk: I år kan du vinna priser varje dag genom att lägga in en kommentar här i bloggen. Du har fram till 21:00 ikväll innan vi drar en vinnare. Detta kommer att publiceras i ett enskilt inlägg.

Dansk: I år kan du vinde præmier hver dag ved at sende en kommentar her i bloggen. Du har indtil 21:00 i aften, før vi finder en heldig vinder. Dette vil bli offentliggjort i eget post.


Dagens premie er sponset av vår flotte sponsor Papirdesign


Dagens premie. Luke 24


N: Husk også vår utfordring som går hele Desember. Lag ett tittelkort/pl-side. 
Legg inn link til ditt bidrag her: Adventskalender

Lykke til!!

S: Kom också ihåg vår utmaning som varar hela december. Skapa ett titelkort/pl-sida.
Lägg till länk till ditt bidrag här: Adventskalender

Lycka till!!

DK: Husk også vores udfordring, der varer hele december. Opret en titel kort/pl-side.
Tilføj link til dit bidrag her: Adventskalender

Held og Lykke!!

18 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina sidor som du har gjort, man blir glad när man tittar på dom.Jättefint komponerade sidor. Vilket fint papper med domherrar på, och den lilla nissen är för söt. God Jul

    SvarSlett
  2. Flotte julesider, så fint satt sammen og fine og morsomme bilder ✨
    God jul 🎄

    SvarSlett
  3. Så flotte sider :) :) Det arket passet kjempegodt til bildene. Riktig GOD JUL til dere alle og tusen takk for en flott adventskalender!

    SvarSlett
  4. Så fine PL sider 💕
    Ønsker alle scrappere med familie en riktig god jul 🎄🎅🤶☃️

    SvarSlett
  5. Så flotte PL sider med herlige julebilder :)
    Ønsker dere en riktig God Jul :)

    SvarSlett
  6. Härliga och trevliga julsidor! Det blir fina minnen framöver.
    Tusen tack för all inspiration och alla utlottningar! God Jul och Gott Nytt År 2019. /Brita-Johanna

    SvarSlett
  7. Kjempefin side🙂 kjempefint pyntet bord til jul😊

    SvarSlett
  8. Kjempeflotte sider! Din unge lovende er bare fantastisk morsom. Riktig god jul te deg og dine <3

    SvarSlett
  9. Kjempefine sider 🤗 d har vært hyggelig å følge bloggen i desember 👍 Riktig dog jul oggodt nyttår til dere 🎄🎉

    SvarSlett
  10. Sikke nogle flotte sider. Den røde ramme fremhæver virkelig billeder og papir.
    Også herlige minder med din yngste. Glædelig jul.

    SvarSlett
  11. Kjempeflotte sider og nydelig pynter julebord 🎅🏻

    SvarSlett
  12. Jeg er vild med den røde ramme, du har bag hvert billede. Det passer perfekt til både papiret fra Papirdesign og til farverne på billederne. Det er godt at udfordre sig selv. Og jeg synes det er flot med lige kanter. Her giver det en flot helhed som om det også er et stort billede. Glædelig Jul 🎄

    SvarSlett
  13. Så fin side😊 det har vært morsomt å følge bloggen og fått masse juleinspirasjon. En riktig god jul alle samme 🤶🏻🎄🎅🏻❤️🥳🥂

    SvarSlett
  14. God Jul. Beautiful page. Thanks to all the designers for a fabulous Advent calendar. I have really enjoyed visiting everyday and seeing all the lovely makes. Wishing everyone a lovely Christmas and a very happy New Year. Hugz

    SvarSlett