torsdag 6. desember 2018

Luke 6 - DT Monica

Då er vi her igjen, i dag er det eg DT-Monica som skal vise dere PL-sida som eg fortalte om i går. I går så tok eg dere gjennom hvordan eg tenker i forhold til å lage ei side.

Fikk du ikkje med deg dagens luke i går, så finner du den her.

Eg har brukt et mønsterark fra Papirdesign i Hjem til Jul serien. Syns mønsterarket passa ypperlig med snøfnugg og hjerter til en kald vinterdag med mine håpehulle. All pynt er fra Papirdesign, det er sååå herlig med norske tekster!



Ideen som Elisabeth hadde med buttons med å gjøre dei meir flate, syns eg var en knallide. Men eg "kjørte" den rett og slett gjennom Big Shot'en. Genialt enkelt! For å fremheve hver av tekst klistermerkene, så tok eg en svart tusjpen å streka rundt ytterkanten.



Vinter trepynten har eg tatt et tynt strøk med Cosmic shimmer i to ulike farger.


På det største kortet, har eg igjen brukt en masse klistermerke ord fra Papirdesign. Datostempel er også fra Papirdesign. Siden eg føler at bildene forteller historien, så hadde eg ikkje behov for å skrive noe tekst. Diesen Granbar er brukt som pynt i tillegg.



Det var alt eg hadde for i dag. Som dere ser ut fra gårsdagens innlegg, er det mye av det som eg hadde funnet frem som ikkje blei brukt. Men holdt veldig fokus på at eg ikkje skulle finne frem enda mer å velge i.


DT-Monica



*

Norsk: I år kan du vinne premier hver dag, med å legge igjen en kommentar her i bloggen. Du har frem til kl 21.00 i kveld, før vi trekker en heldig vinner. Denne blir publisert i eget innlegg.

Svensk: I år kan du vinna priser varje dag genom att lägga in en kommentar här i bloggen. Du har fram till 21:00 ikväll innan vi drar en vinnare. Detta kommer att publiceras i ett enskilt inlägg.

Dansk: I år kan du vinde præmier hver dag ved at sende en kommentar her i bloggen. Du har indtil 21:00 i aften, før vi finder en heldig vinder. Dette vil bli offentliggjort i eget post.


Dagens premie er sponset av vår flotte sponsor Papirdesign


Dagens premie. Luke 6



N: Husk også vår utfordring som går hele Desember. Lag ett tittelkort/pl-side. 
Legg inn link til ditt bidrag her: Adventskalender

Lykke til!!

S: Kom också ihåg vår utmaning som varar hela december. Skapa ett titelkort/pl-sida.
Lägg till länk till ditt bidrag här: Adventskalender

Lycka till!!

DK: Husk også vores udfordring, der varer hele december. Opret en titel kort/pl-side.
Tilføj link til dit bidrag her: Adventskalender

Held og Lykke!!

18 kommentarer:

  1. Lekkert sammensatt side. Må teste ideen om buttons gjennom BigShoten sjøl te sånne sider :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. This is a lovely PL side. What fab memories. Love the brown and blue colours. Hugz

    SvarSlett
  4. Så fine stemningsbilder og oppsett😊

    SvarSlett
  5. Mycket härlig sida med fina minnen 😊 Gillar verkligen design-pappret och "ord-remsorna"!

    SvarSlett
  6. Det passer bare så fint sammen det hele. Den side må jeg bare scraplifte.

    SvarSlett
  7. For en flott PL ❄️🌨🌟

    SvarSlett
  8. Kjempeflott PL side....likte så godt papiret du har brukt til. Herlig stjernepapir som passet veldig fint :)

    SvarSlett
  9. Flott side👍 Takk for buttontips 🎅

    SvarSlett
  10. Så moro å se det ferdige resultatet! Det ble kjempefint :)

    SvarSlett
  11. Kjempefin PL -side 😍 Flott pyntet, og fine farger 😊

    SvarSlett
  12. Syns siden ble kjempe flott, koselig og stemningsfull :-)

    SvarSlett