onsdag 30. januar 2019

Besseggen

Hei. I dag blogger jeg DT-Elisabeth som vil gi dere litt inspirasjon.

Jeg har laget noen sider fra en fantastisk fjelltur vi hadde for noen år siden. Besseggen. En opplevelse som vi sent vil glemme.

Jeg har brukt papirer fra Papirdesign, stickerser, buttons og enamel dots, også fra Papirdesign


Har også brukt washitape med passende tekst
De hvite arkene, som jeg har brukt til teksten, valgte jeg å drodle rundt.


Det ble ganske mange sider av denne turen vil jo dokumentere den skikkelig.


Jeg er ikke alltid like flink til å skrive journaling, så denne gangen har jeg prøvd å skrive litt på hver side.



Washitape som passer til tema, er fint å bruke. Her valgte jeg en passende med tekst, og en med piler.


Elsker stickerser fra Papirdesign. 
De har alltid en tekst som passer


For å få plass til alt jeg ville, måtte jeg bruke en halv side inni mellom. 
Dette er med på å lage liv i albumen


Her er mittsidene satt samnen. 


Og her er baksiden på halv siden.
Ikke noe i veien på utsikten i hvertfall.

*

På siste side måtte jeg jukse litt med bildene.
Baksiden på denne lommen var allerede laget fra før av, så jeg måtte bruke denne lommen for å være ajour med min kronologi.


Jeg delte bildene så de passet inn i lommene, på denne måten.
Resultatet ble en side med mye liv.



Det var det jeg hadde for i dag.
Klem DT-Elisabeth 

2 kommentarer: