søndag 3. februar 2019

En uke i Januar - DT Jeanette

Da var det min tur til å gi dere litt inspirasjon, jeg har funnet fram mine ting fra Papirdesign som passer inn med farger og laget en uke til dere, denne gangen får dere se uke 3 som jeg har lagt mest press på 15. Januar som er datoen jeg og samboeren ble sammen og vi hadde 7 års jubileum i år.

Synes det passet veldig bra å bruke Papirdesign sine ting da de har vært så snille og sponset oss både i julekalenderen med forskjellige premier og til videre konkurranser utover i året.


 

Det jeg har brukt fra Papirdesign.
Ark:
Hjem til jul serien.

Stempel:
PD 18476 100 år
PD 13807 Runde tekststempel
PD 18391 Godis

Klistemerker:
PD 18375 Topptur
PD 18368 Stabeist
PD 14943 - Jul.

Annen pynt:
Buttons, Smil
Dotter, rød 

Jeg håper flere ble inspirert til å lage enten Prosject life layout, Layout eller kort med ting fra papirdesign som egentlig ikke er ment for det som det skal brukes til! Husk å bli med på konkurransen { LINK } varer fram til 15. Februar!

Ha en fin uke som kommer!
DT - Jeanette 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar