søndag 17. februar 2019

Favoriter bland julpyntet 2018 - DT Kada

Hej!
Kada här igen, det var ett tag sen -men jag håller på med jul ännu... Inte klar än på långa vägar och kanske inte blir det heller nu men det gör ingenting. 
Här har jag använt fler papper och några trädekorationer från det paket jag fick från Papirdesign före jul.
Det är flera olika papper som jag har rester kvar av, men det går utmärkt att kombinera dem!


Jag har också använt bokstavsstickers från Papirdesign som jag hade sen tidigare och en massa olika utstansansade former, några brads, en knapp, ett guldsnöre och bling av olika slag. Några fler trädekorationer blev det också. 

Dagens tips: Diverse udda dekorationer kan passa bra ihop om de har samma färg eller är på samma tema - bara se vad jag har lyckats få med *ler*.

Några detaljer:




Nästa gång jag är tillbaka blir det INTE jul, det är jag helt säker på!

Tills dess, ha det gott!

Hälsningar från DT-Kada

Vill du se mer av vad jag pysslar med, kika gärna i min blogg: http://kada72.wordpress.com/

1 kommentar: