onsdag 20. februar 2019

Moodboard

Moodboard - This is My life!


Hej igen,
Denne gang vil jeg vise jer endnu en moodboard jeg har lavet. Da jeg havde lavet moodboardet med juletemaet og tanker omkring det, blev jeg inspireret af at julen snart var slut og et nyt år begynder. Det kom der dette moodboard ud af. Det har temaet "this is My life". Jeg har taget udgangspunkt i min yndlings farve, min kæreste og tanker omkring mit liv.



Jeg er også vild med træstruktur og jeg synes det giver en god effekt, når det bruges som baggrund.
Derudover har jeg lidt af hvert med som jeg godt kan lide. En tørret blomst (orkidé) og nogle fugle (ænder af en slags).


Jeg har gennemgående brugt nogle tekst stickers, der beskriver hvad jeg gerne vil huske på i min hverdag.




Her har jeg også valgt at have en lille billede af min kæreste og jeg med i en ramme. Jeg synes det er sjovt, med billeder hvor vi er lidt skøre. Her har jeg så også placeret det bag en ramme, som jeg lige har skåret til så det passer til billedet. Billedet har jeg selv printet ud herhjemme. 



Her er min ynglingsfarve (turkis-agtigt palietter) samt den tørrede blomst. Det er sjovt at bruge ting, som ikke altid høre til der. Men jeg synes det skaber en god effekt med lidt anderledes ting i lommerne. Det giver et andet spil.

Jeg synes det er sjovt at lave denne type PL side, da jeg nogen gange har lyst til at prøve noget andet i forhold til PL, end at dokumentere min hverdag. På den måde her, bliver det en form for kunstværk. Mine tanker kan blive tydelige, teknikker kan afprøves og det giver lidt spil i mit PL-album. Disse moodboards kommer i mine almindelige PL albums, da tankerne omkring det netop også har noget at gøre med min hverdag.

Papir, tekst stickers, badges, træ hjerter er fra papirdesign.no 

Det var alt for nu
/DT-Malene

1 kommentar: