onsdag 13. mars 2019

Hjertestien

Idag er det jeg som skal vise ei lita side. Jeg har fryktelig mange bilder, og disse bildene er fra 2015 og en ferietur til Danmark. Jeg fant meg ei fin turløype som eg kalt for Hjertestien og det var virkelig flott å gå der. Det stod skilt med Hjertesti, men om det er det den blir kalt veit jeg ikke. Men for meg blei det Hjertestien :)

Jeg har brukt tittelkortet jeg lagde til utfordringa vi har på Instagram, men måtte endre litt på det... Den kan dere fremdeles være med på, så hiv dere rundt.






Det var det jeg hadde idag

DT-Annelen

2 kommentarer:

  1. Dejligt layout fra min "baghave". Papir, pynt og billeder passer perfekt sammen. Stien kaldes også Gendarmstien og navnet stammer fra dengang, Sønderjylland var tysk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Åååå da har jeg lært noe nytt idag, var hvertfall en nydelig plass å gå :)

      Slett