søndag 31. mars 2019

Leg med molds



Jeg har leget med silikoneforme

Jeg har her lavet en side med billeder fra en ferie fra 2000.
Jeg har haft en masse gamle billeder liggende i en kasse. Hvilket jeg syntes var synd, så for processen skyld og for at få en sjov opbevaring af mine gamle billeder har jeg bla. lavet denne side.  
Valg af kort faldt på farver der var lidt sarte, da det passede fint til billederne. Jeg har også valgt nogle kort med træstrukturere på, for at matche den lidt gamle stil på billederne. Generelt arbejder jeg meget med Clean and Simple, så det har jeg også gjort denne gang.



Tillgengæld har jeg haft gang i Molds/silikoneforme og noget paperclay og lak (som ellers bruges til segl bag på kuverter). Det er sjovt at sidde med, og skabe forskellige ting i 3D format. Især lakken er sjov at dryppe ned i formen. Det er meget afslappende og det minder meget om lysdrypperi, som jeg lavede som barn. 
Rammen øverst har jeg sat et lille billede af et barn bagved for at skabe lidt dybde og dynamik på kortet. Ellers har jeg leget med blomster og blade. Paperclay og lak giver to forskellige farver, hvilket jeg synes er fedt. Det giver også lidt dynamik til hele siden. 
Derudover har jeg brugt Washi til titelkortet, i farver matchende resten af kortene. Og så har jeg brugt tekst stickers, med ord der beskriver stedet og stemningen og mine tanker om rejsen.

Tak for kigget/ Hilsen DT-Malene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar