søndag 3. mars 2019

Pl-side til moodboard

Hei. I dag er jeg DT- Elisabeth som blogger for project life i Norge, vi har for tiden en instagram utfordring gående. Den går ut på å lage ett tittelkort etter ett moodboard.

Nå er jeg ferdig med min side, og vil vise dere den.


Ikke en side for sjarte sjeler.
Jeg ble innlagt på sykehus med nyrestein rett før jul, og dette måtte selvfølgelig dokumenteres


Her ser dere igjen mitt tittelkort.
Syns teksten o jul med din glede, var så mitt i blinken
*
Og noen flere bilder med detaljer.



For å få plass til alt, måtte jeg denne gangen sette på en ekstra lomme. Her ser du journalingen inni. På fremsiden er tittelkortet.


I overkant av siden, har jeg lagt inn en kopi av bekreftelsen på min innleggelse. Satt på en liten vimpel som stikker opp, sånn at man ser at der ligger noe.
Litt gøy å ta vare på sånn dokumentasjon.


Det var det jeg hadde for i dag.

Klem DT-Elisabeth 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar