søndag 21. april 2019

Inspiration från mood board samt Maja Design uppslag

DT-Gunilla här,
Jag visar upp 2 helt olika uppslag idag.

Just nu pågår vårt 5-årsjubileum och jag hoppas du inspirerats av våra olika mood boards och är med och tävlar - alla har en lottchans! Du kan vara med och bidra till alla 10 mood boards = 10 lotter!
Läs mer på den här länken
Här är min LO:


Och här nedan är min mood board jag inspirerats från, blommorna, färgerna, hjärtat, trämönstret, texten...




På nästa sida så har jag använt samma papper och velat använda plastfickor som blivit över. Det fick bli en väldigt enkel sida för att "vila" ögonen:

Nu tänkte jag visa baksidan av allra första sidan på det här inlägget.
Jag behöll en av baksidorna från det gröna pappret eftersom det var så kul, gammeldags reklambild.


Så här ser hela sidan ut, där jag använt Maja Designs papper, den tuffa serien: "Denim & Friends".


På andra sidan gjorde jag av med en udda sida med stora plastfickor (passar bra att fylla ut med fina papper).


Jag har varit sparsam med pynt, för att få fram det fina pappret från Maja Design. Men har ändå pyntat med stämplat vellum och dekorerat med "stjärnkanten" från Majas papper, samt några thickers i rosa och blått.

Färdigt sifferpapper.

Stämplat på Vellum (Ali Edward).

Mitt titelkort för veckan, och har här använt Malins Stämplar (Vecka):



Lite andra närbilder från första uppslaget, som var inspiration av moodboarden: 


Jag gillar att skriva (skrivmaskin) på det här pappershjärtat från ett notisblock från Ali Edwards, vardagsdokumentation . 


Och som alltid vill jag upprepa pynten, som den här blå bling-blomman och guldstickers samt en stickers med varje veckodag (Sunday):


Stämpeln 21 är från "Malins stämplar". 

Tack för titten!

DT-Gunilla (@gunilla_pysslar på instagram)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar