onsdag 10. april 2019

Mars 2019

Då var det dags för mig, DT-Emma, att visa upp sidan jag har gjort för mars månad.



Titelkortet är enkelt, bara en die cut med månadens kalender, ett par wood veneers och några enamel dots.

De två 4x6-korten längst upp till vänster respektive längst ned till höger är enkla journalingkort som jag limmat fast delar av 3x4-kort på, för att göra dem mer personliga och anpassade efter just min sida och det jag vill dokumentera. På bägge har jag konturklippt foton och satt fast med 3D-kuddar, och på det högra hamnade även en stämpel, en remsa från ett 3x4-kort och några enamel dots.

Raden med 3x4-kort är även den enkel. Först ett filler-kort som har fått vara precis som det är, ett stort foto där jag skrivit text med stickers och limmat på en wood veneer, ett journaling kort bara med skriven text, och så till sist ett fillerkort där jag använd stickers och Thickers för att skriva texten.

På det sista 4x6-kortet, det längst ned till vänster, har jag limmat på ett litet foto, wood veneers, och så en hemgjord flair.

 Nedan en närbild på den övre delen av sidan. Jag tycker speciellt om titelkortet, jag är väldigt förtjust i mönstret och färgen på det.

På det stora hela en väldigt enkel sida, men det kan vara trevligt med enkelt också. Tack för titten!

~Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar