søndag 28. april 2019

Startsida för Januari 2019 inspirerad av moodboard

God Morgon!
DT-Kada här med ny inspiration. Det är snart slut på vårt jubileum men du har ett par dagar på dej att vara med, det vore kul att se vad DU skapar. Senast 30 april, kl 23,59 vill vi ha ditt bidrag - vi har härliga vinster att lotta ut! Varje bidrag ger en lott.

Idag har jag mina första sidor i årets album att visa. Och såklart använde jag en av teamets moodboards som inspiration. Jag startade i alla fall där, min färgskala är dock lite starkare...

Min första sida för 2019:

Det är en blandning av visdomsord jag vill ha i minne under året, foton på våra kattungar som vi hoppas ska växa och bli vuxna under 2019 och en lista på vad jag tycker är viktigt i mitt liv...

Baksidan blir Januari-sidan; jag har tänkt mej ett uppslag för varje månad i år men motsatta sida till denna blir Tallriksis-sidan :-).
Jag har använt en ficka från Simple Stories som heter #4050, PL-korten är från Project Life "Sprinkles" - har några år på nacken nu, kom ut 2015 enl. förpackningen...

Och så min inspiration, detta är Monicas Moodboard... Jag utgick från det blå, det gula och det terrakotta-färgade. Och tänkte "sommar" trots att det är vintersidor jag gjort... 



Ser fram emot att se vad du inspireras av! Gör ett bidrag för varje moodboard om du vill (10 lotter)!!
Här är inlägget som startar tävlingen. 

På onsdag kommer hela teamet tillbaka igen - glöm inte kika in då!

Trevlig Söndag, Kramiz Kada

1 kommentar: