mandag 20. mai 2019

Byttekit. Fra Jeanett til Elisabeth

Hei. De neste ukene skal vi her i Project life i Norge, ha byttekit. Du lurer kanskje på hva ett byttekit er? Vi har alle sammen i DT-teamet satt sammen ett kit med pl-kort, pynt og diverse, som vi har sendt til hverandre. Hvem som sendte til hvem ble bestemt via trekning.


Jeg mottok dette nydelige kitet fra Jeanett. Fine duser farger som passet meg godt. Noen utfordringer ble der, men det er jo det som er gøy.

Og her er sidene jeg laget. Jeg valgte å scrappe en uke i livet fra 2015 først. Her hadde jeg masse bilder så denne ble på 3 sider. Den første siden dokumenterte jeg samboers hobby. Airsoft


Syns den lille legofiguren passet godt inn her. Har kun pyntet med teksten uke 41.

*

Neste side som er førstesidens bakside, 
var vi på besøk hos svigermor.
Hun bor ikke så langt ifra en nedlagt fabrikk, som nå har fått nytt liv med butikker, cafeer og diverse. 
Alltid koselig å ta turen dit.


Pyntet helt enkelt med ett kort bak love og en liten sommerfugl.


Sistesiden for denne uken ble en side av diverse hverdagslige gjøremål. 


Pyntet med washitape, wood weener som jeg svertet med litt brun stempel, og en sommerfugl her også.


Den 4 og siste siden med kitet, ble en side av meg og min niese.
Vi har det veldig gøy sammen og tiden sammen er den beste.


Pyntet med litt enamel dots, wood weener tekst, en overlays og litt washitape.



Det var det jeg laget av mitt kit. Alt jeg har brukt av kort og pynt fulgte med i kitet.

I morgen er det Emma, som skal vise hva hun har laget av sitt byttekit.

Husk også på vår utfordring som vi har nå, der stempel skal være i fokus.

Klem DT-Elisabeth 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar