onsdag 29. mai 2019

Byttekit fra Monica til Jeanette

Da er jeg den siste som skal vise dere hva jeg fikk ut av kittet fra min med designeren Monica.


Så her kommer det, har tatt bilder fra Trondheim tur jeg og søsteren min hadde + Mandal tur til scrappegarasjen. 

Veldig fint at kittet til Monica inneholdt så mange farger og så mye av hver farge for da kunne jeg holde hver layout i en farge. 

Den første layouten ble i blå og rosa toner hvor det er bilder fra turen oppover, anbefaler å dra innom bolle land på Espa forbi Eidsvoll. 


Andre layouten er fra Mandal, hvor vi var en tur innom Scrappegarasjen og fikk shoppet litt. 
Veldig fin butikk. 


Tredje layout er fra turen nedover fra Trondheim mellom Østerdalen. 


Tusen takk for ett utrolig fint kit Monica! Fått laget mange fine layout ut av kittet! Ble veldig klar for å lage ett kit for sommeren allerede etter å holdt på med det! 

Ha en fin uke videre. 
DT- Jeanette. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar