søndag 23. juni 2019

En sommertur - ren afslapning


Mad- og ude oplevelser

Jeg har her lavet nogle PL sider i et 6x8 album, hvor vi har nydt det danske sommervejr. Hvilket bla. inkluderer god mad. Nær vores hjem, er der en lille strand plus en lækker restaurant. 

Jeg har holdt farverne i klar blå, jeg tænker sommerblå og guld. Da jeg synes det passer godt til et sommertema nærm strand og vand.

Her har jeg brugt guld bling, træ figurer, whasi tape og en enkel guld pil. Det giver en god sammenhæng på de små sider 



Her er vi på selve stranden. Hvor  den blå farve går igen, der er brugt bling og tape og stickers. Svampen er en rub-on. 

Jeg har også forsøgt at arbejde i lag og skabe lidt dybde ved at bruge lidt karton bag foto og forskellige små elementer. 
Vi er ikke dem der besøger stranden særlig ofte, men det er hyggeligt, når vi endelig gør det. Så har vi tæpper med og nogle bøger/blade som lidt til ganen. Lidt underholdning i det gode vejr, mens vi også nyder udsigten over vandet.

Husk at deltage i sommerkonkurrencen, ved at kommentere blog indlæggene. 

Der er denne præmie på højkant.

Tak for nu
Hilsen DT-Malene



10 kommentarer:

  1. Superfint! Bra med lite inspiration nu när jag ska ta tag i mitt skapande

    SvarSlett
  2. God inspiration til 6x8 sider - et format, jeg også er glad for. Dejlige farver.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tak Tina 😊 ja har også en forkærlighed for det mindre format.

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Nam nam. Like the 6 x 8 format. Hugz

    SvarSlett
    Svar
    1. Thanks! I think 6x8 format is great too :)

      Slett
  5. Du fikk meg til å huske ferien i Danmark da barna var små og ønsker meg en tur tilbake ☀️

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvor fint!! Det er da en dejlig kommentar.

      Slett
  6. Så flott side! Likte så godt papiret du har valgt og de søte detaljene :)

    SvarSlett