onsdag 12. juni 2019

Farger i juni

I dag er det meg DT-Monica som har bloggen og skal vise noe heilt nytt for meg! Tradisjonelt så tar eg bilde ut fra ett motiv eller hendelse og lager PL-sider av det. DT-Elisabeth starta ett arrangement fra 1.juni til 30.juni på Facebook. Der har ho gitt hver dato en unik farge og vi skal ta bilde og legge ut. Min første tanke var at dette kunne bli stress og noe eg fort glemte... men istedenfor så har det blitt kjempeinspirerende å se hvordan andre løse oppgava og ikkje minst for meg selv for å åpne augene opp for å se hva som er rundtomkring!

Så sida eg vil vise i dag er fra 1.-6.juni. Eg har valgt at bildene er i både samme form og størrelse bare for å fremheve hver enkelt dag/farge. Ser for meg at hele måneden blir slik 😊


Hver enkelt bilde/lomme er nummerert med dato og tallet har fargene som datoen har. En liten tekst til hvert bilde


                                     


Utfordre dere til å være med på dette om du står fast og trenger ny inspirasjon 😊

 

 
                                                         DT- Monica


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar