søndag 2. juni 2019

Inspirasjon. Stempel i fokus

Hei. Da var det min tur igjen til å vise frem litt pl-inspirasjon. Jeg har valgt å holde meg til samme tema som utfordringen vi har gående nå. Nemlig med stempel i fokus.

Denne går ut på at vi skal bruke samme stempelet minst 3 ganger på våre sider. For meg ble dette en fin utfordring. Jeg bruker en del stempel på sidene mine, men sjelden jeg bruker samme stempel mer enn 1 gang.

Jeg har laget 3 sider fra uke 40 i 2015. Stempelet jeg har brukt er ett lite stempel med teksten 100%


Side 1
Papirene jeg har brukt på alle 3 sidene er fra Maja design. 
Boblene og sirklene jeg har brukt er en dies fra papirdesign.
*


Side 2


Nærbilde av stempelet jeg har brukt.


Sirkler stanset ut med dies fra papirdesign. Fine og bruke som pynt.


Side 3.
Har brukt 100% 3 ganger på alle sidene.
Veldig kjekk utfordring.


Jeg har kun brukt hele 12*12 ark fra Maja design på de sidene her.
Så gøy å dele opp selv og få det akkurat sånn som man vil. 

Brukt også Maja design ark til å stanse ut boblene og sirklene som jeg brukte til pynt.
Stickerser med diverse tekst er ett must hos meg.


Håper du også vil bli med på utfordringen vår. Du finner mer info her: stempel i fokus.

Klem DT-Elisabeth 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar