søndag 30. juni 2019

Topptur

Denne gangen har eg gravd litt nedi bildebunken min, og har laga ei side om ein fjelltur eg og hunden hadde for noen år siden...


Eg og hunden har hatt nokre flotte turer ilaga og jammen har det blitt nokre bilder...

Mac var ikkje alltid like glad i alle desse bildene som matmora måtte ta, og gav uttrykk for kva han meinte om desse pausane vi hadde...


Huska ikkje kor desse pl-korta er ifra, men tekst er ifra Papirdesign og bokstavane er fra Tim Holtz


No i sommer har vi ei blokk fra Maja Design som kan bli din. Det du må gjere er å kommentere på innleggene vi har, og vi trekker ein vinner blant kommentaren som er komt inn. Kan lese meir om dette her
Blokka dere kan vinner er denne


Det var det eg hadde for denne gangen, fortsatt god sommer

DT-Annelen

4 kommentarer:

  1. Flot side med gode billeder og fine detaljer.

    SvarSlett
  2. Flotte bilder og side 🤗

    SvarSlett
  3. Tøff side! og papiret du har valgt passet veldig til tema :) Flotte bilder :)

    SvarSlett