søndag 29. september 2019

Min son

Hej alla!

Idag ska jag, DT-Emma, visa en liten sida jag gjort med Kort og Godts superfina papper. Sidan är en hyllning till min helt fantastiske son, som alltid är snäll och omtänksam med en härlig humor.

(Fotograf: Evelina Eklund-Hassel)

Det översta kortet gjorde jag med ett (hyfsat) enfärgat blått papper som jag limmade två remsor randigt papper på. Jag stämplade (this is) och satte på bokstavsstickers. På O:et limmade jag fast små söta ögon från Kort og Godt, och de små svarta paljetterna är också därifrån. Stjärnan kommer från mina egna gömmor.

På det andra kortet skar jag ned en remsa av det blå pappret och satte fast på ett papper med stjärnor. Jag skrev några av min sons egenskaper på Dymo-remsor och satte fast dem på låga 3D-kuddar. Även här hamnade lite paljetter från Kort og Godt.

Ni har fortfarande några dagar på er att vara med i vår utmaning "Sommarminnen", och glöm inte att ni även har en chans att bli en del del av vårt härliga DT-gäng!

~Emma

2 kommentarer: