onsdag 16. oktober 2019

Hunderfossen

Idag er det eg som skal komme med litt inspirasjon. Ifjor var eg med Monica og hennes søte på ferie. Så då blei det ein tur til Hunderfossen. Eg har aldri vore der og kosa meg sikker meir enn ungane ;) Eg hadde og lova Sander at eg skulle vere med i berg og dalbane (vi var og i Tusenfryd først) og jammen var det ein slik sak i Hunderfossen og... Så då måtte jo eg oppi den og, kan jo ikkje bryte det man lover.. Så då blei det tur i Il Tempo extra gigante...
Sander meinte eg hylte veldig masse, kan eg ikkje forstå... Men kjekt var det no...


I eit kit eg satt og såg igjennom, fant eg ein liten lomme/konvolutt eller ka eg skal kalle det for, oppi der fant eg ut at billetten til Hunderfossen kunne få plass :) Den passa jo heilt perfekt der ;)


Det var det eg hadde for idag, håper du fant litt inspirasjon. Ha ein fin dag :)

DT-Annelen

1 kommentar: