onsdag 2. oktober 2019

Mata änder - ett sommarminne från Kada

God Morgon!
Idag delar jag med mej av ett sommarminne från i Juli. Det är en sida som jag gjort med material från vår sponsor Kort & Godt. Ett mönsterark har jag använt till mina kort, någon spillbit blev fotomatta. Jag har också stansat ur samma spillbit för att få hjärtanen att dekorera med.



Jag såg till att skära papret så att jag kunde använda de här härliga fjärilarna. För att de skulle få extra fokus tog jag på Glossy Accent. Paljetterna kommer från Kort & Godt.


Dagens tips: jag använde droppformade halvpärlor för att göra en blomma! Tycker den blev jättefin!
Snöret, bandet och alla andra dekorationer är från Kort & Godt - stort tack till dem för ett jättefint DT-paket!!!

Så en påminnelse om vår tävling! Sommarminnen handlar det ju om, nu när hösten kommit. Passa på att framkalla/Printa ut några härliga bilder och gör en PL-sida - du kan vinna härliga priser/premier!!! Här hittar du mer om tävlingen - 15 oktober är deadline.

Ha en härlig onsdag! Hälsningar Kada

Min blogg hittar du på https://kada72.wordpress.com/

1 kommentar: