onsdag 13. november 2019

Få foton

Idag ska jag, DT-Emma, visa upp en sida med bara ett foto. Vissa månader har jag helt enkelt få eller inga foton som jag vill ha med i albumet. Istället för foton kan jag då använda mig av fillerkort som uttrycker det jag vill säga, eller så kan jag skriva ut memes som jag tycker passar.

På den här sidan har jag gjort bägge delarna, dels finns ett färdigt fillerkort med passande text, och dels en meme som jag delat på sociala medier och som jag tyckte precis uttryckte hur jag känner det just nu.


Som vanligt har jag klippt och klistrat lite för att anpassa korten till mina behov, och så har jag genomgående använt kork med vit stämplad text, turkosa enamel dots och en guldfärgad tejp.

Glöm inte vår titelkortstävling som pågår november ut!

~Emma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar