fredag 13. desember 2019

Låge 13 - Julemarkeder - En juletradition

- Én af julens oplevelser

Én af de ting, som jeg holder vældig meget af i løbet af December. Det er julemarkeder. det er ikke nødvendigvis det samme marked vi besøger år efter år. Men det er egentlig mere et hyggeligt julemarked, som er i centrum. Vi tager til det marked, som vi finder interessant. Et enkelt år har vi oven i købet været i Berlin i December måned, hvor julestemning og markeder er i højsædet.

*

Jeg har her dokumenteret et julemarked besøg i mit 6x8 album. Jeg elsker stemningen, belysningen og duften af vinter, varme drikke og af træerne. Og kig i de forskellige små boder.



Efterfølgende er jeg vild med at dokumentere besøget, da det giver mig en dobbelt oplevelse af markedet. 
På disse sider har jeg arbejdet med lag-på-lag. Hvor jeg bla. har forsøgt at arbejde med kontraster. derudover har jeg fundet washi og knapper i matchende farver.

Tak for kigget/
DT-Malene


Udlodning 1- Vinst hver uge

Og hvad skal du gøre for at vinde præmierne? Det er meget enkelt.
Alt du behøver er at kommentere vores låger.
Lågerne åbner kl. 6.00 mandag til lørdag. Og du har indtil kl. 22.00 om lørdagen til at kommentere alle lågerne den givende uge.
Søndag vil der komme en vinder-låge, hvor ugens vindere bliver præsenteret. Vinderen trækkes blandt alle modtagne kommentarere.
Lågerne vil blive præstenteret her på bloggen, på Facebook i grupperne Project life i Norge, Sverige og Danmark samt på Instagram. 
Hvor du kommenterer bestemmer du selv, dog kun 1 kommentar pr. dag, pr. låge.

Vil du være med?

Følg med, når vi hver dag åbner lågerne i vores julekalender.



Men vi har endda også en ekstra præmie I kan vinde :-)
Udover ugens præmie, vil vi gerne give endnu en præmie.
De bliver trukket i begyndelsen af januar.
Så hvad skal du gøre for at vinde denne præmie:
Opret et afsnit kort, eller en jul/vinter PL side.
Det skal være et fysisk biddrag, vi godkender ikke digitale bidrag.
Læs vores regler her

Denne ugen har vi de her præmierne:







9 kommentarer:

  1. Kjempefin side og detaljer...flott bruk av washitape :)

    SvarSlett
  2. Veldig fin side med flotte detaljer :D Og veldig flotte premier :D

    SvarSlett
  3. Looks like ou had a great time. Lovely page. Hugz

    SvarSlett
  4. Gillar hur du har använt washitejpen under titeln. :)

    SvarSlett
  5. Hyggelig side. Godt med lag på lag og washitape.

    SvarSlett
  6. Helt enig! Jeg må også ha med meg noen julemarkeder i adventstiden! Mange fine detaljer du har tatt med 🙂

    SvarSlett
  7. Trivelig med julemarkeder 😊 Flott side du har laget 🌹

    SvarSlett
  8. Fint uppslag med snygga dekorationer. /Annzo

    SvarSlett