torsdag 26. desember 2019

Lucka 26 - Tack för mej!

God Fortsättning på julen. DT-Kada här. Jag hoppas det var varit en lugn och skön julhelg så här långt. 
Idag kommer jag med informationen att jag tackar för mej i teamet. Det har varit ett härligt år, men nu väljer jag ändå att kliva åt sidan och ge plats för nya krafter.

Det här året har varit utmanande, fantastiskt kul och emellanåt lite svårt. Men det är ju tjusningen med att vara med i ett designteam, eller hur?!

En tillbakablick av mitt år, detta är mina egna favoriter:

1) Sista julen min mamma kunde vara med...



2) Från förra årets julbok, en sida om kattungarna som flyttat in sommaren innan:



3) Sidan om nyårsafton blev jag verkligen supernöjd med:


5) Och så sidan om tallriksisen - ett minne för livet blev dokumenterat direkt!


6) Byteskittet var en utmaning som hette duga och det var svårt att komma igång - men jag gjorde en serie sidor jag blev jättenöjd med, detta var den första.



7) Sponsrat material som innehöll saker jag inte brukar använda... Jag fick fundera länge på hur jag skulle göra men även nu fick jag ihop det tillslut!



8) Starten på året julbok; sååå nöjd med just den här sidan med spillbitar från olika serier och olika tillverkare:



Kommer såklart fortsätta följa den här bloggen, det här härliga gänget och göra en och annan PL-sida *skratt*. På återseende!

Hälsningar Kada
/Karin Dahllöf

Vill du följa mej är min blogg https://kada72.wordpress.com/

Jag finns också på Instagram med ett öppet konto för min scrapbooking: 
kadas_scrapbooking heter jag där. 


Vi i Project life i Norge takker Kada for følget. 
Du har gitt oss alle så mye inspirasjon og glede, og vi ønsker deg lykke til videre.
/DT-Teamet



Utlottning 1 - vinst varje vecka

Vad behöver du då göra för att vinna priserna? Det är väldigt enkelt.
Allt du behöver göra är att kommentera våra luckor.
Luckorna kommer öppnas i bloggen klockan 6.00 måndag - lördag och du har fram till kl 22:00 på lördagen på dig att kommentera alla veckans luckor.
På söndag kommer vinstluckan där veckans vinnare blir presenterade. Vinnaren lottas fram bland alla kommentarer.
Luckorna presenteras här i bloggen, på Facebook i grupperna Project Life i Norge, Sverige och Danmark samt på Instagram.
Du väljer själv vart du vill kommentera, men max en kommentar per lucka.

Vill du vara med?
Följ med oss när vi fortsätter öppna luckor i vår adventskalender.

Men vi har ett pris till att dela ut :-)
Förutom veckovinsterna lottar vi ut en vinst till. 
Vinnare kommer att dras i början av januari.
Så vad måste du göra för att vinna detta priset?
Skapa ett titelkort, eller en PL-sida med tema Jul/Vinter.
Det skall vara ett fysiskt bidrag, vi godkänner inte digitala bidrag.


Her er vinstene för denne veckan:







6 kommentarer:

  1. Åhh, så mange flotte sider :)
    Takk for all inspirasjon og lykke til med nye prosjekter :)

    SvarSlett
  2. Kan rigtig godt lide dine sider. Tak for inspiration!

    SvarSlett
  3. Takk for inspirasjonen, mange flotte side du har laget som DT. ✨🤩

    SvarSlett
  4. Gorgeous pages. Precious memories. Hugz

    SvarSlett
  5. Wow! Så mange flotte sider du har laget :) Der er det mange minner å se tilbake på!

    SvarSlett
  6. Mange morsomme sider og minner her:)

    SvarSlett