torsdag 19. desember 2019

Luke 19- Juletreet

Idag er det min tur å opne luke 19. No er det ikkje lenge att til den store dagen og eg begynner å tenke på alt eg skulle ha gjort,men heldigvis nokre dager att. Idag vil eg vise ei side av juletreet vårt fra i fjor. Blei ei veldig enkel side av tradisjonen med pynting av jultere.


Dette er noe vi gjør ilag, og eg gleda meg alt til vi skal pynte årets juletre :) Sidan eg jobber turnus, har det blitt ein tradisjon å pynte treet den 21 eller 22. desember. Og det er godt å kunne slappe litt av på lillejulafta om eg har fri :)


Det er og viktig at firbeinte får vere med på morroa også, eg var veldig spent på kordan han ville oppføre seg mot juletreet, sidan han berre var ein kattunge då. Men det tok på å løpet og hoppe etter glitter og slikt ;)

Håper dere alle har ei fin og stressfri førjulstid

DT-Annelen





Utloddning 1- Premier hver uke
Og hva trenger dere å gjøre for å vinne premiene? Det er veldig enkelt. 
Alt dere trenger, er å kommentere på våre luker. 
Lukene kommer i bloggen kl 06.00 Mandag-Lørdag og du har frem til kl 22.00 på Lørdagen til å kommentere på alle lukene denne uken. 
Søndag vil der komme en vinnerluke, der ukens vinnere blir presentert. Vinnerene trekkes blandt alle kommentarene.
Lukene vil bli presentert her i bloggen, på facebook i grupperna Project Life i Norge, Sverige og Danmark samt på Instagram. 
Hvor du kommentere bestemmer du selv, men kun 1 kommentar pr luke

Lyst å bli med? 
Følg med når vi fortsetter og åpne lukene i vår adventskalender.

Men vi har en premie til å dele ut :-)
I tillegg til ukens premier vil vi gi ut en premie til. 
Den vil bli trukket i begynnelsen av Januar. 
Så hva må du gjøre for å vinne denne premien?
Lag ett tittelkort, eller en PL-Side med tema Jul/Vinter.
Det skall vara ett fysiskt bidrag, vi godkjenner ikke digitale bidrag.
Les våre regler her

Dette er hva du kan vinne denne uken:








8 kommentarer:

  1. En dejlig side med billeder i fokus. Får helt lyst til at pynte juletræ.

    SvarSlett
  2. Kjempefin side! Flotte bilder og det juletreet i midten var en kjempesøt detalj :)

    SvarSlett
  3. Flott PL side, kjenner at jeg gleder meg til å pynte juletreet nå 🎄✨

    SvarSlett
  4. Det enkle er ofte det beste ;) Koselig side!

    SvarSlett
  5. Koselig side. Noen ganger det enkle best

    SvarSlett
  6. Så koselig, gleder meg til treet kommer på plass igjen.

    SvarSlett
  7. Lovely page. Lovely tree. God Jul. Hugz

    SvarSlett
  8. Så koselig :D Vi har også pynta juletreet :D

    SvarSlett