søndag 24. mai 2020

Nydelige deg!

Long time no see - det passer fint i dag! Eg har hatt ei veldig lang pause fra teamet her men no håper eg å være tilbake. Livet er noen ganger litt for hektisk til at det er fast tid til hobby. Men det er hvertfall meg DT-Monica som er tilbake.

I dag vil eg vise dere ei side fra en av dei få dagene vi hadde litt snø i år og vi nytta anledningen til å lage snømenn.

 Vi har en utfordring gående med bruk av washitape, eg har valgt å ha to ulike taper på bildene sammen med en tekst. Når eg skal bruke washitape så prøver eg alltid å finne tape som har farger som er på bildene eller samme temaet. Klistremerke og stickers med tekst har eg også tatt med.



Detaljbilde av washitape og klistremerke.



Eg har en heil haug (og vel så det) med washitape, ikkje så flink å bruke det. 
Men glimrer til noen ganger. Shoppe tape er eg nok flinkere til enn å bruke 😊 
Eg oppbevare dei i en liten trekommode fra Ikea, men er på leit etter en meir synlig måte slik at det blir lettere å bruke. 



Det var alt eg hadde for denne gang, kos deg med hobbyen! 

Klem DT-Monica 

1 kommentar:

  1. Så flotte bilder :)
    omg....det var mange washitape ja :D Har vel en del jeg også *rødme*

    SvarSlett