søndag 19. juli 2020

Specialformat, inserts och fuse tool

Hej DT-Gunilla här,
det var någon på facebook som undrade vilket format alla körde, och jag blandar beroende på hur många foton jag har. Idag tänkte jag visa en blandning.
Jag inledde PL-sidan med ett större kort i en överbliven 6X6 ficka:


Just denna veckan hade jag dokumenterat Week in the Life i ett helt annat album så jag använde de foton som blev över.

Här nedan är baksidan på 6x6 fickan och lade in det försättsfoto man brukar få av sin fotobeställning, som en sammanfattning av Week in the Life.


Nästa sida (nedan) var ett överblivet 6X8 format från Week in the Life albumet. Varje ficka är 2x2 i storlek, och jag brukar oftast ha småfoton i den storleken när jag vill visa upp mindre viktiga saker.
Det här är vecka 16 (själva Week in the Life-veckan).


Men på nedanstående (bak)sida så är det vecka 17 med de minsta bilderna därifrån. 


Det enda jag hade från vecka 17 var småbilderna och sen de party-foton som jag dokumenterat nedan. 


För att få in partykänslan, använde jag min Fuse Tool och "sydde" in lite bling 


Tack för titten och välkommen till gunilla_pysslar på instagram!
DT-Gunilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar