onsdag 12. august 2020

Citroner och olivträd

 Hej på er i värmen!

Idag är det jag, DT-Pernilla som ska visa lite PL. Detta uppslag är från en resa till Grekland, Kefalonia. Resan gjordes för några år sedan men jag har inte tagit hand om fotona förrän nu. Jag har mängder av foton därifrån och tänkte dokumentera resan i mitt PL-album jag har för resor. Jag ville fånga upp dels det gula och även de härliga citronerna på olika sätt i uppslaget.

Jag hade ju stora foton, men inte 10x15cm så jag gjorde egna bakgrundskort, vilket jag gjort av vitt papper som jag stänkt/duttat gul och grön mist på för att fånga upp färgerna. Mönsterpappret till höger är från Maja Design, fullt med citroner.


Jag hade även dekorationer i form av citronskivor som jag passade på att använda.


Enameldots i gult och grönt.


Hade även washitape med citroner på som jag använde till några bakgrundspapper.



Det var allt för mig denna gången.
Ta hand om er i värmen,

//DT-Pernilla


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar