torsdag 20. november 2014

Dags att säga hejdå...

Tråkiga nyheter!
Jag har bestämt mig för att avsluta min plats i designteamet... Ett tråkigt beslut som var svårt att ta! Men nu är det officiellt... jag tackar för mig och lämnar utrymmet till någon annan kreativ och duktig PL:are! 

Min tid här har varit kort men intensiv och väldigt lärorik! Jag har hittat min stil och mitt arbetssätt ordentligt. Nu ser jag fram emot nya utmaningar... min blogg behöver uppdateras, tekniker ska provas, gästinlägg ska göras och mitt arbete hos Hey Little Magpie ska få ta ännu mer plats! 

(... sen ska jag även fira jul, jobba, ta hand om familjen och allt sånt... ) :D


Tack alla underbara i designteamet och tack alla läsare av Project Life i Norge!





Vi takker Ida for fantastiske bidrag, og ønsker henne lykke til videre med scrappingen.
Linda

1 kommentar:

  1. Så kan det vara... livet pockar på och vill "ta över" *S* Var sak har sin tid och nu var det dags för något annat.

    Ta hand om dej och tack för fin inspiration här!

    SvarSlett