onsdag 5. november 2014

Flerbruk - LO med PL kort

Som jeg har nevnt tidligere så liker jeg flerbruk av scrappeutstyr. Jeg bruker det meste jeg har både til LOer og Lommescrapping.
I de litt større pakkene med kort er det jo en del av de samme kortene, og da synes jeg det er kjekt å kunne bruke de ikke bare på PL sider men også på LOer. Det er jo også en kjempeflott måte å få de samme fargene på både LO og PL om en skal ha disse ved siden av hverandre i album.
Jeg har jeg laget en LO med PL kort fra samme serie som jeg brukte på denne PL siden, og de "hører sammen" i mitt reisealbum fra årets sommerferie til Polen.

Mønsterark (også stripen til venstre) : Studio Calco. PL kort: Becky Higgins, Odds & Ends.

Flower resin: Basic Grey, Grand Bazar.Vimpel: Pebbles. Foam: Evalisious. Date tag: Elle`s Studio.

Fotohjørne: Webster Page. Enamel: MME, Market Street. Gull "knapper" Pebbles. Gull kamera (rubons) Amerikan Crafts, Dear Lizzy. Bokstav stickers: ?

"Discover" : Pink Paislee, Heidi Swapp. Button: ?

Det bakerste kortet kan tas ut, og det inneholder informasjon om området bildet er fra. Tråden har jeg festet i den ene "knappen" og "låser" kortet ved å surrer den rundt begge knappene.

Håper dette kan være litt inspirasjon for flerbruk av PL kort. Og link gjerne til bloggen din på vår FB side om du lager noe "alternativt" med PL kort.
Ønsker alle en fortsatt flott uke.
Hilsen Randi Elisabeth

1 kommentar:

  1. Kjempelekker LO. Og ser at de korta der virkelig fristet :) Fin måte å bruke Kort på :)

    SvarSlett