lørdag 8. november 2014

I all sin enkelhet...

....ja, faktisk - I all sin enkelhet :-)

Innimellom tar jeg meg i å dille så fryktelig mye på hvert eneste PL-kort, noe jeg 
egentlig bestemte meg for veldig tidlig at jeg IKKE skulle gjøre. Å dille for mye
mener jeg...det sklir liksom ut, noen ganger bare blir det sånn.
Det er vel faren med at man har scrappet på store størrelser som 12x12, 
man vil gjerne overføre det til disse plutti-putti-små kortene.

Jeg husker så godt hvorfor jeg falt for PL, jo nettopp fordi det jeg så var så enkelt og stæsjefritt!
Becky Higgins ble fort det store forbildet, og jeg kunne ikke se meg mett på renheten hennes.
Men som den urokråka jeg er, så blir jeg så innmari fort lei og må variere litt hihi...og da 
er det godt å kunne velge litt.

For en stund siden fant jeg sikkert over 2000 bilder i bunnen på Amerikakofferten, 
og jeg plukket ut ca. 1000 av dem - og disse har jeg bestemt meg for å rett og slett 
lage et "fotoalbum" av, men selvsagt med innslag av PL da.
Jeg har en plan å gjennomføre dette så enkelt som mulig, så får vi se
om jeg klarer å gjøre det uten å falle for fristelsen å stæsje etterhvert ;-)

Bildene er 15 år gamle av min eldste sønn og hans andre besøk i Kardemommeby
og Kaptein Sabeltanns rike. Jeg synes ikke disse bildene trenger så mye tekst, da
bildene egentlig taler for seg. 

Det morsomme er jo at bildene bare raser unna!




Ønsker deg en riktig god helg og fin kommende uke :-)

Kreativ klem fra 
Wibeke som er på gjestebesøk denne måneden

2 kommentarer:

  1. Ja du... det ska ju vara så snabbt och lätt att göra PL-sidor, har jag hört... *S* Men det är lätt att det tar minst lika mycket tid som en "vanlig LO", för man vill ju liksom pynta lite... *S*

    Här har du gjort jättefina sidor utan en massa dekorationer och det blir ju hur bra som helst, det med!

    SvarSlett
  2. Jeg er også en som elsker å dille, og det tar fort litt tid. Men ser jo hvor fint det blir uten alt dillet også :) Kjempefine sider!! Herlig å scrappe gamle bilder ,,,, mimre tilbake :) Jeg må vel scrappe litt bilder fra Kardemommeby og Kaptein Sabeltann jeg også, vi var på ferie der i år :)

    SvarSlett