lørdag 22. november 2014

Og med det....

....vil jeg si takk for meg!
Det har vært kjempekoselig å være gjest her :-)

Og mitt siste innlegg handler fortsatt litt om det jeg har snakket om her tidligere,
det å ikke overlesse bildene med stæsj.

Da jeg bledde gjennom de 2000 bildene mine så ble jeg ganske oppgitt over
alle de bildene som ikke hørte noe sted hjemme - bare tatt sånn i hytt og pine.
Og da særlig av ungene...alle har vel gjort det *fnis*

Jeg prøvde å se for meg hvert og ett bilde i en egen historie, men det var jammen
ikke lett. Så da bestemte jeg meg for å lage en egen side med å samle alle de
enslige bildene - og etterhvert som jeg jobbet synes jeg det ble ganske så koselig <3

PL-kortene har fått litt mer stæsj på seg, men ikke mye.


Min eldste har alltid hatt glimt i øyet og vært et yndig fotoobjekt, og ved å samle ulike
bilder på denne måten i tillegg til å skrive noe om hans personlighet - føler jeg at bildene
kommer til sin rett. Blir en sånn skikkelig "mamma elsker deg side" <3 


Det største som har skjedd Mathias var å bli storebror <3 
Husker så godt den dagen jeg fortalte han det, han kastet seg rundt halsen min
og sa "Tusen takk"! 

Disse to sidene har fått mammahjertet mitt til å boble, og jeg ble så glad når 
jeg fikk på plass noen av de enslige bildene :-)

Igjen - tusen takk for meg og takk for at jeg ble invitert som GDT.

Stor klem fra Wibeke


1 kommentar:

  1. Ja vi har nok alle slike bilder liggende :)
    Du hadde samlet bildene på en kjempeflott måte :) Så koselig :) Takk for innspirasjon!

    SvarSlett