onsdag 12. november 2014

Rosa i flere nyanser

Da har det blitt min tur til å ha et innlegg her, mitt aller første innlegg faktisk :) Jeg har ikke holdt på med Projekt Life så veldig lenge, men ble hekta med en gang. Digger variasjonen i Project life, der du kan gjøre ferdig en side "fort-å-gæli" med ferdigkjøpte kort, eller bruke lang tid på å dille med både hjemmelagde kort og ferdigkjøpte kort. Jeg er veldig glad i å scrappe med litt knæsje farger, gjerne flere forskjellige farger, eller monokromatisk med innslag av andre farger. Liker å bruke en blanding av ferdigkjøpte kort og hjemmelagde kort. På denne siden har jeg holdt meg til de rosa kortene i Becky Higgins Favorite things Edition + noen hvite hjemmelagde kort. Det lille jeg har brukt av pynt er også i rosa + bittelitt i svart. Bildene er av lillejenta mi, de ble tatt for 5 år siden. Aurora er ei jente som elsker å dille, hun kan sitte lenge å dille med ett eller annet .... slik var hun den gangen og slik er hun nå også.
Kreativ hilsen fra Monika :)

1 kommentar: