søndag 29. mars 2015

Vinner utfordring #3

Hei alle sammen, da tenker jeg dere er spendte på hvem som vant utfordring #3. Det var ikke så lett å bestemme seg denne gangen.

Men først vil vi annonsere at vi kommer til å gjøre en liten endring på hvordan vi kommer frem til en vinner.  Vi vil velge en vinner, og vi vil ha en topp 3 som får en hederlig omtale.

Jeg starter med 1 plassen i topp tre

Som er Henriette med denne flotte PL siden.


Jeg liker veldig godt bildebruken din her, ikke minst at du har latt bildene fortelle en historie. Det er ikke alltid vi trenger så mange ord.

Nr 2 i topp 3 er Gunilla Med denne herlige Julesiden.


Jeg virkelig liker at du har brukt forskjellige elementer for å fremheve poenget i bildet. Du har på en måte oppsumert julaften på en utrolig flott måte, med få detaljer. Allikevel får vi med oss essensen. Veldig bra.

Nr 3 i topp 3 er Hege Med en Flott PL side.


Mange flotte detaljer her som underbygger historien i siden. Likte veldig godt at du har brukte elementer for å fremheve det du vil formidle i siden.

Dere kan bruke topp 3 knappen i bloggen deres.




Så var det vinneren av vår #3 Utfordring, som vinner dette.



Å den heldige er Alhanas med denne flotte Siden


Jeg virkelig digger når man bruker forskjellige str på bildene, slik at man både kan få plass til tekst og pynt ved bilde man bruker. Herlig fargebruk og balanse. En gjennomført nydelig PL side. Gratulere så mye.

Du kan bruke Vinnerknappen i bloggen din.




Hvis du sender oss en mail eller sender en PM på facebook med adressen din, så skal vi få sendt premien til deg.


Så vil jeg minne på dere to andre konkurranser vi har gående akkurat nå.

Jubileumsutfordringen vår  og ekstra lodd for å besøke våre Deseignere 

Ha en nydelig søndag alle sammen ♥ ~DT Jorunn ~

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for at jeg ble valgt som 1 plass i topp 3:)) Det var gøy å vinne første gang jeg ble med i denne utfordringen:)) blir gjerne med igjen:)
    Klem fra Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt da Henriette ♥ Gleder meg til å se hva annet du kommer med.

      Vennlig Hilsen DT Jorunn

      Slett
  2. Å for en hyggelig overraskelse, kjempe kjekt å vinne en slik flott premie :-)
    Ønsker dere ei riktig god påske 🐣

    SvarSlett