onsdag 8. juli 2015

Vellum

Hei, i dag tenkte jeg å vise dere en dobbelside, med bilder tatt i påska på hytta vår.

Kortene er laget av 6x6 blokk med Becky Higgins sin nye kolleksjon med baby boy, jeg synes det er mer maritimt enn baby. Og passer perfekt til båtbildene våre ;)

Pynten er stort sett VELLUM, noen har kanskje fått med seg at jeg er over middels glad i vellum, her er det vellum som jeg har printet på, be you tiful og all you need is love er bilder funnet på pinterest.

Rammen og boblene er det fine Linn som har laget til meg...

Detaljbilder:



Den store boblen limte jeg på utsiden av lommen for jeg ville ikke klippe den opp....



På den andre siden er laget med den samme blokka: baby boy.
Pynt er vellum og kort :D


ah, elsker vellum <3


Vil med det samme minne dere om at vi har to utfordringer gående nå, med rå premier:
Vinn ett core kit som Becky Higgins har signert.

Vinn en fusetool.

Ha en fin dag :D
Linola

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar