søndag 28. oktober 2018

Klar for Halloween

Det nærme seg snart Halloween og eg er klar, kostyme til eldstemann er kjøpt inn og PL-kortene er laga. Så nå gjenstår bare det å forevige dagen med bilder :-)

Som dere skjønner så har eg laga selvlaga PL-kort med tema Halloween.

Eg har brukt samme teknikk på alle kortene, tørrembossing. Etter at det er embossa, så sverter eg litt på kantene og på selve kortet. Noen av kortene får en "lett" omgang med "svertinga" og andre slipper ikkje så billig unna ;-)

På kortet nedenfor til venstre, så er det tørrembossa, sverta mye og satt på klistermerke bokstaver. Kortet til høyre har stempel i tillegg til embossing ett stempel fra Tim Holtz.



Samme teknikken her med flaggermus er tørrembossa og spindelvevet er stempel. Eller er det her komt inn litt rødt "blod" på ;-)


Embossing, sverting og stempel fra Tim Holtz.  Flaggermuspynten er kjøpt på Nille.

På kortet under her har eg brukt både tørrembossing og "våt" ellers er det stempel fra Tim Holtz som er brukt.

Eg har ikkje vært så nøye med "svertinga", det skal jo være litt skumring sammen med motivene.



No gjenstår det bare å vente på selve dagen, så eg får knipsa noen bilder og brukt kortene.


Det var alt for denne gang, kos dere til vi "snakkes" igjen :-)



DT Monica



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar