søndag 11. november 2018

Fjelltur

God morgen og gratulerer med dagen til alle fedre. I Norge er det farsdag i dag!

Men det er ikke far jeg har scrappet i dag.
Derimot har jeg laget en helt enkel side fra en fjelltur jeg og ei venninne hadde. 
Jeg er for tiden veldig opptatt av å bruke opp mine restepapirer. Jeg har delt alle mine rester i passende pl- størrelser, så jeg bare kan bla gjennom og finne det jeg vil bruke.


Jeg har delt ene bildet mitt i 2, da jeg ville ha med hele skyggebildet og ikke bare litt av det. 
Å dele ett bilde i 2, er ofte skummelt i begynnelsen, men det blir veldig stilig, og lager liv til en pl-side


Jeg lot denne siden være veldig enkel, da bilda skulle få være hovedfokus her.
Kun pyntet med litt tekster som stickerser og i wood weeners.
Og noen enamel dots.


Det var det jeg hadde for i dag.
Ha en fin søndag 

Klem DT-Elisabeth 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar