lørdag 24. mars 2018

4-års jubileum - DT-Monica


Då er det min tur til å inspirere dere i forbindelse med 4-års dagen til PLiN, hipp hipp hurra!

                                       Det er superflotte premier å vinne i konkurransen.
Bli inspirert av en eller flere av våre sider og delta.  Les mer om det her.

Eg vil vise dere ei enkel side fra en fin vårdag kor vi var på Sanden i Naustdal. Der er det et stort uteområde med forskjellige skulpturer.

Her har eg tatt utgangspunkt i at "colablomstrene" og dyret som junior sitter på er fargene i bildene. Slik at det ble en enkel pynt i fargene rød og grønn. Har ikkje brukt dymo tapet på evigheter, men syns eg det passa fint på dette bilde.



En liten blomst måtte være med som pynt siden det var på bilde :-)



               Vil du være med å feire vår 4-års dag og ha muligheten til å vinne flotte premier?
La deg inspireres av sida mi og lever til utfordringa her.

Mulighetene er mange. Hva som inspirerer deg er heilt opp til deg.
Men husk å fortell oss hva som inspirerte deg akkurat deg!



Du har fram til 30. april kl 23:59. I begynnelsen av mai, vil vi i teamet kåre en vinner. Vi kommer også til å trekke en random vinner. Då er det mulighet for alle å vinne.


Det var alt fra meg, gleder meg til å se alt det fine dere lager!
God påske!
Klem DT-Monica

6 kommentarer: