fredag 23. mars 2018

4-års jubileum - Hurra for frisk luft!


Hei, i dag er det jeg DT-Bente-Heidi som skal vise dere min side og inspirere dere:) 
Project Life i Norge feier sin 4-års dag denne uken, og vi har har innlegg hver dag. 

Det er superfine premier å vinne i vår konkurranse. 
Bli inspirert av en eller flere av våre sider og delta.  Les mer om det her.


Jeg har laget en side fra søndag 15. oktober. En deilig søndag hvor jeg fikk til både en joggetur og en del "slækking" på sofaen. Det er det nye settet fra Ali Edwards som jeg har brukt her, og jeg bare elsker de fine fargene. Flaks at det matchet mine ullsokker, hi hi.


Hovedkortet er pyntet med litt wasi tape, canvas og en sticker. Datoen er skrevet i det lille grå hjertet.


Tekst kortet er fra et tidligere sett, men det passet så fint. For når jeg løper så er det en slags mindfullness og tankene bare flyter. Godt å få luftet hjernen.


Noen ord om hvorfor dette gir meg mening, og et kort pyntet med wasi tape og stickers


Jeg har drodlet litt på siden, både med prikker, streker og litt korte tekster. Det rammer inn bildene litt, og får kortene til å henge sammen.




Det var alt fra meg i dag. 

Vil du være med å feire vår 4-års dag og ha muligheten til å vinne flotte premier?
La deg inspireres av min side og lever til utfordringen her.
Mulighetene er uendelig. Hva som inspirerer akkurat deg er det kun du som vet.
Men pass på og fortell oss hva som inspirerte deg :-)

Du har frem til 30 April kl 23:59. I begynnelsen av Mai, vil vi i teamet kåre en vinner. Vi kommer også til å trekke en random vinner. Så her har alle en sjanse til å vinne.

Du har også mulighet til å vinne enda en premie på Instagram. Legg igjen en kommentar på mitt innlegg på Instagram idag, og du er med i trekningen.

Lykke til, jeg gleder meg til å se hva dere lager.  
GOD PÅSKE:) Klem Bente-Heidi







13 kommentarer:

  1. Så flott side du har lagd :)

    SvarSlett
  2. Fin side, og likte veldig godt fargene på PL kortene :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Alhana:) Ja de kortene er kjempefine!

      Slett
  3. Det var ei nydeleg side! Heil fantastisk fine fargar👍 Så fint du hadde dekorert! God påske til deg også🐣

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tordis og ha en flott påske du også🐣

      Slett
  4. Så flotte PL kort og fint pynta , herlig PL side

    SvarSlett
  5. Nydelig side og flott tur du har vært på.

    SvarSlett
  6. Jättefin sida med fina dekorationer

    SvarSlett