onsdag 20. november 2019

Høst idyll

Hei. I dag er det jeg DT-Elisabeth som har bloggen. Jeg har laget en høst side, til tittelkortet som jeg lagde til utfordringen vi har gående nå. Jeg elsker høsten, dens fine farger og alle de spennende detaljene i naturen. Noe av dette har jeg i år prøvd og fange med kameraet.


Enkel pynt!
Stickers med ord som passer til stemning/bilde er noe jeg bruker ofte.
Enameldots som matcher bildene jeg har


Side 2


Har fått ett lignende kort som tittelkortet, men med litt tekst på istedenfor tittel



Hadde ett fint bilde av ett løv, men bildet generelt passet ikke inn i siden. 
Klippet ut løvet og limte på ene kortet


Det var det jeg hadde for denne gang. 
Nyt høsten, snart er det vinter og jul


Klem DT-Elisabeth



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar