onsdag 6. november 2019

Mini golf med en teknikk.


Jeg har igjen funnet fram kittet jeg lagde før sommeren og fant dro ut ett klistremerke ark fra simple stories sammen med noen andre ting som jeg ville bruke på denne layouten.  I dag tenkte jeg skulle lære dere en teknikk jeg har lært via Heba - My little journal på youtube, som er flip pocket.

 Da begynner vi!
1. Ta kortet du vil ha og en strips med washi tape som passer den siden du skal vippe og legg kortet på halvparten av washi tapen.

2. Legg det andre kortet på den andre siden av washi tapen, med den siden du ønsker skal være synlig på innsiden.

3. brett fortet over for å få bøyligheten i washitapen før du limer på bilde eller kortet du vil ha på utsiden oppå kortet fra punkt nr 2.

4. legg inn kortet i lommen og bilde på utsiden! Ta da da har vi laget en rimligere ekstra flip pocket på utsiden.

Om det er punkter dere ikke skjønner, ta gjerne en tur inn på youtube linken jeg la ved og gå til 5:20 for å få visuelt bilde.




Håper dette er ett tips dere vil ta med dere og bruke.  


Husk å bli med på vår konkurranse som vi har nå i November. 

Ha en fin uke videre! 
DT - Jeanette 



2 kommentarer:

  1. Jag älskar Hebas videor och sätt att PL:a. Och att de där tricket blir billigare än de köpta fickorna är ju en fördel. :)

    SvarSlett