mandag 17. april 2017

1.skuledag

Håper dere alle har hatt ei flott påske og nyter siste dagen før hverdagen er tilbake for dei fleste av oss.

I dag vil eg vise dere ei PL-side i et design/format som eg verken har sett eller prøvd før. Første gangen eg så dette designet var på Førdescrappen for noen uker siden, tenkte at dette designet må være supert for en "kortmaker" som går over til PL. Her er det rett og slett 4stk lommer som er 6"x6", det er jo en størrelse som kort ofte blir laget i. Når eg kom heim, så var det rett på nettet å søke etter dette designet og så vente på postmannen. For dere som lurer så er dette design E.

Sida mi i dag er fra første skuledag til eldstemann. Første bilde er tatt på skulen og resten er tatt heime når han satt så stolt å gjorde leksa si. Det beste av alt, dei begynte nemlig på hans bokstav S, så det var jo slitt stas det også :-)



Det eg har slitt med og fremdeles kjemper med er å pynte sidene, syns det rett og slett er vanskelig. Eg bruker myyye tid på PLiN bloggen, Pinterest, videoer, fb-grupper og blogger for å se hvordan andre pynter. Ser så enkelt ut men det ser fremdeles ut som pynten henger fast i fingrene mine ;-) 
Arkene som eg har brukt mener eg kommer fra ei blokk fra Dixie.


Eg har splæsja litt med Art Spray fra Marabu på mønsterarkene for å ta opp igjen fargene som er på skulebilde. Teksten Gode minner, blyanten og stjernene er sprayet med grønn og oransje. Stripene under stjernene er rester fra et Scrapberry mønsterark.
Håper eg kan ha inspirert deg til kanskje å prøve et nytt design? Hvilket design liker du best/bruker du mest?
Klem fra DT Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar