tirsdag 25. juli 2017

Sommerforberedelser i hagen:)


Hei! Her der det sommerferie og vi nyter late dager i hagen.
Har lyst til å vise dere en side hvor jeg har dokumentert jobben vi har gjort i hagen i våres.


Jeg har prøvd å få med mye tekst, samt å vise hva vi har gjort og at vi har hygget oss med det.

Litt forskjellige teknikker har jeg brukt. Jeg har brukt noen pl-kort, men jeg har også brukt et mønsterark med trevirke mønster. Dette arket har jeg sprayet med Prima Colcor Bloom - pink cotton for å få til en svak farge sjattering.


På tittelkortet har jeg brukt et utklipp av et pl kort, litt dymo tekst, og litt chipboards fra Tim Holtz. Her ser du godt hvor svak og fin rosafargen som jeg har sprayet på ble. 

Hjertene er klistremerker på rull fra Maggie Holmes. Veldig smart, du bare drar holderen bortover så kommer mønsteret fram.


En kort beskrivelse av hva vi har gjort. Her har jeg brukt håndskrift for jeg syntes det passet best til kortet og siden.


Fikk kjøpt meg alvedør og vinduer på nettet:) Veldig fornøyd, hi hi.


Å skrible rett på bildene synes jeg er veldig fint. Bare pass på at tusjen tørker godt før du bruker bildet:)


Det var alt jeg hadde for denne gangen. Nå skal jeg nyte siste ferieuke og lade opp for høsten.
Ønsker deg en flott dag!
Klem Bente-Heidi









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar