mandag 4. september 2017

Lek med distress Oxide

Hei. I dag har jeg laget en pl side der jeg i hovedsak har brukt Distress oxide og brusho til å lage hjemmelagde pl-kort. Når jeg lagde pl-korta tok jeg ett stort 12*12" papir og dekte hele papiret med distress oxide i forskjellige farger. Så sprayet jeg hele papiret med vann. Drysset over litt brusho mens papiret ennå var vått.


Jeg har laget en stor og en liten side fra uke 29 nå i år. Henger nesten med ennå :-) 
Spedd på med noen ferdige pl-kort for å bryte med de jeg selv lagde.


I juli var jeg med på den Svenke pl-gruppen sin 31 dager sommer. 
Her ble det stilt spørsmål hver dag, som vi skulle svare på. Jeg har tatt med mine spørsmål og svar hver dag i disse 31 dagene. En fin måte og bli flinkere til å skrive journaling, enn hva jeg egentlig er.
Det eneste jeg føler på er at når jeg skriver så mye, så kan/trenger jeg ikke så mye pynt.






Her laget jeg spørsmålet på en tag som jeg stikker bak bildet. Ble verken plass eller passet inn, til resten av teksten. Så da var dette en grei løsning.


Det var min lek med Distress oxide
Håper du ble inspirert til å prøve og lage egne pl-kort du også  


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar