søndag 4. februar 2018

Velkommen 2018!

I dag er det min tur til å inspirere dere, samtidig som eg har en god nyhet å komme med! Vi har fått ny sponsor i bye9design. Denne sponsoren har digitale PL-kort som ho har produsert, et alldeles nydelig kit som eg fikk leike meg med... Kitet kan du finne her og har temaet en ny start. Det passer ypperlig for meg!

Mitt nyttårsforsett for 2018 er å lage ukesalbum! Det er noe eg har tenkt på lenge, at det hadde vært kjekt å dokumentere ett heilt år. Litt av utfordringa er å huske å ta bilde av både hverdag og fest.

Vi har et nyttårsfortsett/mål i familien og, det er rett og slett prioritere tid sammen og skape mange gode minner og øyeblikk. Målet er 50 turer sammen! Gutta i huset fikk bestemme premie og det er ei helg i Oslo.


Dette er den første lomma i 2018 albumet. Enkel og grei, bilde av oss som familie på vår første tur i 2018 og kortet under passer perfekt! 2018 har eg stansa ut med en dies og selve gliltterarket er fra Søstrene Grene. Gode minner er klipt ut fra et av PL-kortene i kitet. Pila har eg fått fra byttetkitet fra Linda.


Den neste siden er en oppsummering av målet vårt for 2018. Pynten på det øverste kortet er klipt ut fra andre PL-kort som er i kitet. Syns det passa perfekt å ta med avkrysningsboksene her.
PL-kortet En ny reise starter akkurat nå, syns eg passer fint både til målet vårt og ikkje minst lillesnuppa som selv triller vogna si.


Eg har starta på ei side til, men den har eg ikkje pynta. Vurdere om den skal bli en takk for 2017 og velkommen Januar 2018. Men syns PL-kortet var så flott og passa til lillesnuppa sine farger.



Det var alt eg hadde for i dag, kanskje du er inspirert til å teste ett kit fra bye9design?


Klem DT-Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar