søndag 7. april 2019

Pepsipus

Idag er det min tur å komme med litt inspirasjon. Idag har eg laga ei Pl side med katten, no når vi ikkje har hund lengre, er det han som blir det nye fotoobjektet ;) To første bildene er fra vi fekk han i sommer og dei to siste er fra han blei 1 år.

I sommer var det så varmt at vi var nødt å ha dørene åpne, og katten var ikkje gammel nok til å vere ute aleien, så da ble løsningen en bitteliten hundesele. Han var nok ikkje heilt fornøyd. Men han var meget fornøyd når han endelig fikk gå fritt ute :)

Her er min moodboard


Litt dårlige bilder på PL-sida, men ikkje lett å få tatt bilder når det er blitt mørkt. Blei lite pynt på denne sida, men arkene eg har brukt var så fine i seg sjøl at eg ville ikkje ødelegge dei... 




Utfordringa denne gangen er å bli inspirert av moodboardene våres, så kom og bli med. Du kan lage ett bidrag til hvert inspirasjonsbilde om du vil. Her finner du utfordringa :)

DT-Annelen

2 kommentarer: