onsdag 10. februar 2016

Ferdig til slutt

Hei. I dag er det min tur til å lage en pl-side til inspirasjon for dere. Jeg har laget en side fra Amsterdam. Vi hadde en tur dit i 2014 og dette er en av de siste sidene i albumen.

Det er så deilig å bli ferdig med ett album, da er man liksom i mål og kan fortsette på neste. Selv om det av og til kan ta litt tid, før man får laget til bilda. Jeg har flere album under arbeid (Det står 23 album i hylla og ca 13 av de er ferdig utfylt), så her er det nok å ta av:-) Og helt seriøst, så skulle jeg nok egentlig hatt enda flere album;-)


en av de tinga som facinerte meg med Amsterdam var kunsten i alle former. Og her har de malt på noen hus. Fascinerende.


Jeg har brukt noen pl-kort som har ligget lenge og ventet på rette bilda. Husa som er limt på her, har jeg klippet ut fra ett annet pl-kort. Det er gøy å klippe og lime med forskjellige kort, og på den måten lage sine egne kort. 

Det var det jeg hadde til dere i dag. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar