torsdag 29. september 2016

PL-sida tillsammans med en matchande LO i svart-vit-grön

Hej, DT-Gunilla här! Även om jag älskar att göra PL-sidor vill jag ibland även göra en LO. Det kan vara för att jag vill låta ett enda foto verkligen få komma i centrum. Här ville jag visa upp min son som jag är så stolt över för att han renoverat en båt alldeles själv och äntligen fick provköra den (förra sommaren):



Till denna ville jag sen matcha en PL-sida och dessutom utmana mig själv att göra den CAS, vilket jag har väldigt svårt för men tycker är så snyggt! 

Jag har inspirerats av den härliga Scrap-butiken hos "Sirap i Paris" när jag har tillverkat denna PL-sida, för där gillar de randigt, tigermönstrat, rosor, och svart/vitt:


De härliga grönvita pappren är faktiskt baksidan på jordgubbspapper som jag gjorde till maj-utfordringen 2016 för PL i Norge. 

Rosen är en rubons och sen har jag använt stämplar och pappers-stickers från gömmorna: 


Tack för titten!



2 kommentarer:

  1. Så fint! Både LO:n och PL-sidan, men framförallt dem i kombination.

    SvarSlett
  2. Instämmer med Marit här ovan, det randiga matchar snyggt också!

    SvarSlett