torsdag 15. september 2016

Att matcha en PL-sida med en LO

Gunilla här! Nu tänkte jag visa hur jag brukar matcha en PL-sida med en LO. Det kan ibland hjälpa mig att få inspiration och välja PL-kort och dekorationer när jag utgår från en LO.  

Här valde jag en LO som jag vann en sommartävling med hos en scrapbook-leverantör, 



och så här blev min PL-sida och den kommer ligga till höger om denna LO. Som du ser försöker jag upprepa dekorationerna och färgerna från LO:n även i min PL-sida:



Här är några närbilder, där du kan se att jag hämtat upp samma eller liknande dekorationer som på LO:n för att få sidorna att hänga ihop. 



Jag fick inte plats med fotot på ödlan, som låg kvar i vår släpkärra när vi slängt allt skräp i stugan, så jag gjorde en "Tag" som du kan dra ut så här:



I detta uppslag har jag använt en hel del dekorationer Oh Snaps, och Becky Higgins och annat som jag fått genom en prenumeration av PL-material. 

Tack för att du tittade in!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar