onsdag 12. februar 2020

Tjolöholms slott

Hej,
DT- Pernilla här! I dag är det dags för mitt första inlägg här på Project Life Norge!

Detta är ett uppslag som kommer att sitta i mitt album där jag gör PL för resor och utflykter där jag tar väldigt mycket kort :-). Oftast jobbar jag med uppslagen lite mer med dekorationer osv än jag gör i mitt album för "vardags-PL". Även om jag försöker dekorera mer så landar jag ändå i någon form av "clean nad simple" märker jag...

Uppslagen är från när vi gjorde en utflykt till Tjolöholms slott som ligger här på västkusten. Väldigt vackert ställe med både vacker byggnad men även blommor och grönt, inte långt från havet.


Jag har dekorerat  med vit akrylfärg, ord, washitape och utstansade cirklar, pilar mm. Jag försöker få vissa färger att återkomma så det blir harmoni på sidan, som i det här fallet med lila och grönt, både i foton och dekorationer.


Andra uppslaget är när vi tar en paus vid havet och njuter av utsikten där Milou också är med.
Vår hund Milou är ett vanligt inslag i mitt PL, så han kommer ni se i fler inlägg ;-)


Här har jag också använt akrylfärg så uppslagen "hänger ihop", även cirklar återkommer. 
Blev inte någon journaling på just dessa uppslag utan mer PL-kort med ord och dekorationer på olika foton som får beskriva känslan.

-vår lilla guldklimp som ofta fotas... <3

Det var allt från mig denna gång, visst är det härligt att dokumentera minnen? missa inte vår tävling som handlar om just det, att PL:a sitt bästa minne från 2019.

Ha en fin dag!
DT-Pernilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar